مجتمع خدمات رفاهی بین راهی سحر (complex sahar)


 


مجتمع خدمات رفاهی بین راهی سحر اولین و بزرگترین مجتمع کامل خدماتی رفاهی در شمال غرب کشور با مساحت 2074 مترمربع می باشد .
افتتاح مجتمع سحر در سال 90 صورت گرفته است که مجتمع با حداقل امکانات دارای جایگاه سوخت ، رستوران ، کارگاه نانوشیرینی و فروشگاه نان و شیرینی ، نمازخانه به مسافرین ارائه خدمات می داد . در ابتدا بخش جایگاه سوخت دارای بنزین و گازوئیل بود بعد از یک سال سوخت گاز و سوپر بنزین نیز اضافه گردید .
در طی گذشت سال ها بخش های زیادی به امکانات مجتمع اضافه گردید .
با گذشت زمان سوپر مارکت و لواشی نیز به بخش های مجتمع اضافه گردید . در سال 95 متل مجتمع با امکانات 11 اتاق و یک تالار با ظرفیت 1000 نفر افتتاح گردید . درطول سال بازسازی و ساخت و ساز های زیادی جهت ارائه بهتر خدمات صورت گرفته است .
در سال 96 فازدوم مجتمع سحر با بخش زیر کلنگ زنی گردید :
ساختمان کمک های اولیه ، فروشگاه صنایع دستی ، اتاق مادر و کودک ، استخر ورزشی ، آبنما ، کارواش ، خشکشویی ، گرمابه سنتی ، سالن ورزشی ، تعمیرگاه وسایل نقلیه سبک، سایت میوه وتره بار و ساختمان مسکونی کارکنان در سال 97 دو ساختمان احداث گردید که در یکی از آنها خشکشویی دایر میباشد .
در حال حاضر جایگاه سوخت مجتمع سحر دارای بنزین ( معمولی و سوپر ) ، گازوئیل و گاز طبیعی CNG می باشد . رستوران سحر و فروشگاه نان و شیرینی ، کارگاه تولید نان و شیرینی ، متل و تالار ، نمازخانه ، لواشی پزی ، سوپرمارکت ،خشکشویی ، سرویس بهداشتی پرسنل و سرویس بهداشتی عمومی ، عابر بانک در محوطه و محل فرود اضطراری هلیکوپتر بخش های موجود در مجتمع می باشد.
در سال های آینده فاز دو مجتمع سحر نیز به بهره برداری خواهد رسید .
در سال 90 مجتمع سحر با تعداد کم پرسنل شروع به کار کرد بعد از گذشت 7 سال با عنایت خداوند و تلاش و همت آقای هوشیار عزیزی تعداد پرسنل به 100 نفر رسیده است .
تنها هدف اقای عزیزی از سرمایه گذاری در زادگاه خود کمک به نیازمندان منطقه خود و آبادانی زادگاه خود و بالا بردن کیفیت نان وغذا در مناطق محروم می باشد .یک اصل کلی در مجتمع سحر برقرار است رضایتمندی مشتری و تاکید آقای عزیزی بر این اصل است.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ششمین قسمت برنامه سیمای راهبران استان اردبیل [1](مجتمع سحر) complex sahar

sahar complex (مجتمع سحر)